NESEDÍ VÁM VELIKOST, KTEROU JSTE SI KOUPILI NEBO CHCETE ZBOŽÍ VRÁTIT NEBOŤ SE ZBOŽÍM NEJSTE SPOKOJENI?

Nevadí! Jediné co je třeba udělat je postupovat podle podmínek vrácení nebo výměny zboží. V případě vrácení zboží Vám peníze do 14 dnů vrátíme na Váš účet.

V případě nejasností a otázek neváhejte kontaktovat naš zákaznický servis. Tel.: +421 944 660 860
Sara
Zákaznícky servis
Postup vrácení nebo výměny zboží:

ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEPLATÍTE. Nejpoužívanější způsob vrácení zboží je přes službu Packeta. Na zadní straně faktury najdete idetifikátor (ID) se kterým stačí zajít na kterékoliv podací místo. Zde uvedete obdržené ID a... . To je všechno. Nic neplatíte a o zbytek se postaráme my. Zásilka nám bude doručena na naše náklady.

Seznam podacích míst najdete zde: SEZNAM

  1. Vyplňte formulář pro vrácení nebo výměnu zboží, který je na zadní straně faktury. Na formuláři označte zda potřebujete jinou velikost nebo žádáte vrácení peněz.
  2. Zboží spolu s vyplněným formulářem, zabalte a pošlete zpět na naši adresu.
  3. Doporučujeme udělat si a uschovat kopii faktury.
  4. Neposílejte zboží na dobírku. V takovém případě zboží nebude převzato.
  5. Po přijetí zásilky Vám odešleme požadovanou velikost kurýrem nebo jako balík přes Packetu. Za odeslání náhrady neúčtujeme poštovné náklady.
  6. Náklady na zaslání zboží zpět prodávajícímu hradí spotřebitel. (Pouze v případě výběru jiného dopravce než je Packeta)
  7. Doporučujeme zboží vhodně zabalit a uchovat si doklad o jeho odeslání - za poškozený nebo ztracený zboží prodávající nepřebírá zodpovědnost.
  8. V případě, že vracíte celou objednávku, bude Vám vrácena celá částka včetně poštovného.
Podmínky vrácení nebo výměny zboží:

Výměna i vrácení zboží je možná do 14 dnů ode dne převzetí zásilky.
Vrácené zboží nesmí být poškozen, znečištěn, vypraný, změněn nebo opotřebovaný, doporučujeme v nepoškozeném originálním obalu.
Nezbytnou podmínkou je, aby všechny etikety a štítky byly neporušené a připevněné na zboží.
Pokud dojde mezitím ke změně ceny zboží, cenový rozdíl Vám nebude účtován jako nedoplatek, ani vrácen jako přeplatek.

UPOZORNĚNÍ: V případě, že nám zboží bude doručeno po lhůtě 14 dnů, nebo zboží, které nebylo zakoupeno v našem obchodě, toto zboží vám bude odesláno na vaše náklady formou dobírky.